معرفی کارتون لاما لاما (Llama Llama)

معرفی کارتون لاما لاما (Llama Llama)

لاما لاما (Llama Llama) یک مجموعه کارتونی تلویزیونی وب برای کودکان است که در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ در Netflix پخش شد. این سریال توسط Genius Brands و Telegael Teoranta و براساس کتاب های “آنا دیودنی” ساخته شده است و در مورد یک لاما انسان نما به نام لاما لاما است که با مادرش لاما در شهری زندگی می کنند که توسط حیوانات انسان نما اداره می شود و در آن جا در مورد سرگرمی، دوستی و … چیزهای جدیدی می آموزد.

این سریال توسط “رید دانکن” شریک دیرینه “دیودنی” تولید شد و این کار را برای ادای احترام به او انجام داد. این سریال برای فصل دوم تمدید شده بود که در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شد. این مجموعه در ژانر کودک ساخته شده است. کشور مبدأ آن ایالات متحده و ایرلند است و زبان اصلی آن انگلیسی است و در دو فصل و ۲۵ قسمت (۴۸ بخش) اکران شده است.

در ادامه با وبسایت همه چیزدان همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن لاما لام، نکات مثبت و نحوه دانلود آن آشنا شویم.

آنچه والدین باید درباره کارتون Llama Llama بدانند

والدین باید بدانند که Llama Llama یک سریال انیمیشنی بر اساس کتاب های مصور محبوب Anna Dewdney درباره لاما لاما جوان (با صدای شیل سیمونز) است. این داستان بر ویژگی های مثبتی مانند مهربانی، همدلی، احترام، سخاوت و بخشش تاکید می کند، که نه تنها بچه های خردسال به طور ویژه ای با آن ارتباط برقرار می کنند، بلکه داستان ها به اندازه ای لذت بخش هستند که مخاطبان وسیع تری از جمله والدین را نیز به خود جذب می کنند.

انیمیشن لاما لاما، علاوه بر کودکان برای والدین هم نکات آموزنده و مثبتی دارد.

اغلب این نکات آموزنده نتیجه رفتار نادرست لاما لاما یا یکی از دوستانش است؛ اما با راهنمایی ملایم ماما لاما (جنیفر گارنر) و دیگر بزرگسالان، شخصیت های جوان داستان یاد می گیرند که انتخاب های بهتری داشته باشند و اختلافات را به روش های سازنده حل کنند و آماده ی امتحان و پذیرش چیزهای جدید باشند. تماشای این مجموعه لذت بخش و اندیشمندانه به شدت توصیه می شود مخصوصاً برای کسانی که عاشق کتاب های Dewdney هستند.

بازیگران و شخصیت ها انیمیشن لاما لاما

– شیل سیمونز در نقش لاما لاما، قهرمان داستان: یک لامای بازیگوش که عاشق خوش گذراندن است.

– جنیفر گارنر در نقش مادر لاما

– آلیستر آبل در نقش بزی به نام بیلی گات: برادر گیلروی که ظاهرش کمی به اقلیدس شباهت دارد.

– آستین آبل در نقش بزی به نام گیلروی گات: یک بز لجوج که دوست ندارد یک ورزش و بازی منصفانه داشته باشد.

– وانیا گیل در نقش لونا زرافه: زرافه ای شاد و بشاش که عاشق هنر است.

– ایسلی هیروونن در نقش نلی گنو: یک گوزن جسور و پر جنب و جوش که عاشق نقاشی است.

– ایوانز جانسون در نقش زلدا زبرا: گورخری که معلم لاما است، شوهرش اسبی به نام هپی است و دو بچه اسب فرزندان آنها هستند.

– گریدی آینسکا در نقش رولاند راینو: یک کرگدن چاق.

– گریدی آینسکا در نقش هارولد هکنی: اسبی که یکی از فرزندان زلدا زبرا است.

– کاتلین بار در نقش مادربزرگ لاما که کمی لهجه بریتانیایی دارد.

– دیوید اورث/دیوید پول در نقش پدربزرگ لاما که با لهجه ایرلندی صحبت می کند.

شخصیت‌های کارتون Llama Llama

– برندن ساندرلند در نقش یوکلید شیپ: گوسفندی که به اقلیدس شبیه است و ریاضی را دوست دارد.

– وینسنت تانگ درنقش افسر فلامینگو: یک فلامینگوی پلیس است.

– می اونیچاک در نقش آدری آنتلوپ: یک بز کوهی با ناتوانایی جسمی.

– وینسنت تانگ در نقش ددی گنو: پدر نلی گنو است.

– کاتلین بار در نقش ماما گنو: مادر نلی گنو است.

– کاتلین بار در نقش لنورا لئوپارد: پلنگی که به عنوان کتابدار کار می کند.

– کاتلین بار/فرانسیسکا فرید در نقش رامونا راینو : خواهر رولاند راینو.

– فرانسیسکا فرید در نقش هیلدا هکنی: اسبی که تا حدودی لهجه انگلیسی دارد و دختر زلدا است.نام خانوادگی او از Hackney London  گرفته شده است.

– کاتلین بار در نقش النور الفنت: فیل چاق سرآشپز است که با لهجه غلیظ بریتانیایی صحبت می کند.

داستان انیمیشن لاما لاما چیست؟

شخصیت های کتاب محبوب Anna Dewdney در مجموعه انیمیشنی Llama Llama روی صفحه نمایش به تصویر در می آیند. داستان ها عموماً بر روی لاما تمرکز دارند که با چالش هایی از نوع دلواپسی و نگرانی از یک تغییر گرفته تا کنار آمدن با یک فرد بدجنس در مدرسه روبه رو است. هنگامی که او برای کمک به ماما لاما مراجعه می کند، آن دو در مورد احساسات او صحبت می کنند و روشی سازنده برای مدیریت موقعیت بوجود آمده ابداع می کنند.

نکات آموزنده کارتون لاما لاما

این سریال لذتبخش از هر حیث قابل تطبیق و مؤید کتاب هایی است که این شخصیت های دلپذیر و دوست داشتنی را به میلیون ها طرفدار قدردان خود معرفی کرده اند. مانند کتاب های تصویری دیودنی، سادگی کلید موفقیت لاما لاما است. همه چیز از سبک انیمیشن کلاسیک گرفته تا دیالوگ های ملایم باعث می شود که توجه بینندگان بر روی داستان ها و مضامین محکم آن ها مانند دوستی، خانواده، مهربانی، ابراز وجود و خودکنترلی متمرکز شود.

نکات آموزنده لاما لاما برای کودکان

حتی بدون دانستن کتاب ها،بینندگان به سرعت عاشق لاما لاما شجاع، ماما لاما مصمم و مجموعه ای از شخصیت های حیوانی دیگر می شوند که این داستان های دوست داشتنی را به خود اختصاص داده اند.

خوشبختانه داستان ها برای الهام گرفتن به شدت بر محتوای کتاب ها تکیه کرده اند، بنابراین قسمت های این سریال برای طرفدارانی که قبلاً کتاب ها را خوانده اند یا به آنها گوش داده اند، آشنا به نظر می رسد. شاید از همه مهمتر این تلاقی قوی بین کلمات نوشتاری در کتاب و سرگرمی های نمایش داده شده در سریال فرصتی عالی برای والدین باشد تا از داستان های دلگرم کننده لاما لاما در هر دو شکل آن با فرزندان خود لذت ببرند.

از دیگر کارتون های خانوادگی مناسب برای کودکان کارتون دنیل تایگر (Daniel Tiger) است که میتوانید از لینک مقابل آن را دانلود کنید: دانلود دنیل تایگر

دانلود انیمیشن لاما لاما و سخن آخر

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، انیمیشن لاما لاما یک مجموعه آموزنده خانوادگی است که بر ویژگی های مثبتی همچون مهربانی، همدلی و احترام تاکید دارد و نه فقط برای کودکان، بلکه برای والدین هم می تواند حاوی نکات آموزنده ای باشد. بنابراین توصیه می کنیم حتما این مجموعه جذاب را برای فرزندان خود تهیه کنید.

شما عزیزان می توانید از لینک روبرو مجموعه Llama Llama را به زبان اصلی (انگلیسی) دانلود کنید: لینک دانلود انیمیشن لاما لاما

برای آشنایی با سایر کارتون ها و انیمیشن های انگلیسی مناسب زبان آموزی می توانید به بخش معرفی کارتونهای انگلیسی مراجعه کنید.

منبع:

commonsensemedia

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا