آشنایی با انیمیشن Hero Elementary دبستان قهرمانان

آشنایی با انیمیشن Hero Elementary دبستان قهرمانان

انیمیشن دبستان قهرمانان (به انگلیسی Hero Elementary) که توسط کمپانی کانادایی Portfolio Entertainment ساخته شده است، یک مجموعه کارتونی مخصوص کودکان 5 سال به بالا است که گروهی از دانش‌آموزان جوان ابرقهرمان را دنبال می‌کند که از قدرت و مهارت‌های حل مسئله خود برای کمک به افراد جامعه خود استفاده می‌کنند. تولید این سریال انیمیشنی از سال 2020 میلادی آغاز شده و تا کنون بیش از 40 اپیزود دو قسمتی از آن به نمایش در آمده است. مدت زمان هر اپیزود از این کارتون جذاب حدود 30 دقیقه است و موضوع آن درباره قهرمان‌هایی با قدرت جادویی است.

کارتون Hero Elementary از شبکه‌های TVOKids کانادا و همین طور شبکه PBS Kids آمریکا پخش می‌شود و در سراسر جهان بسیار محبوب است. با ما در وبلاگ همه‌ چیزدان همراه باشید تا با این مجموعه و شخصیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

داستان و محتوای انیمیشن Hero Elementary

انیمیشن دبستان قهرمانان درباره گروهی از بچه‌های همکلاسی است که توسط معلم عجیب و البته مشتاق‌شان، یعنی آقای اسپارک، آموزش‌های ابرقهرمانی می‌بینند. این ابر قهرمان‌های کوچک تلاش می‌کنند با کمک هم و با استفاده از قدرت‌هایی که آموخته‌اند، به ویژه قدرت جادویی دانش، دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنند.

داستان کارتون دبستان قهرمانان چیست

بچه‌ها یا همان نیروهای اسپارک با هم همکاری می‌کنند تا مشکلات دیگران را حل‌وفصل کنند. البته قدرت ابرقهرمانی بچه‌ها همیشه برای حل مشکلات کافی به نظر نمی‌رسد؛ آن‌ها با وجود توانایی‌های ذاتی و جادویی‌شان، مثل توانایی پرواز کردن، به قدرتی فراتر نیاز دارند و درست همینجا است که بچه‌های دبستان قهرمانان یاد می‌گیرند در مواجهه با مشکلات باید از روش‌های علمی مانند مشاهده، تحقیق و آزمایش استفاده کنند.

آن‌ها با وجود اینکه توانایی‌های ابرقهرمانی دارند، اما می‌آموزند که در مسیر حل مسائل چگونه از بالاترین قدرت واقعی، یعنی دانش، بهره بگیرند. علاوه بر تاکید بر اهمیت دانش، انیمیشن دبستان قهرمانان می‌خواهد مهارت‌های اجتماعی کودکان مانند همدلی، احساس مسئولیت و اهمیت کار گروهی را نیز ارتقا دهد.

این انیمیشن به خوبی موفق شده تا فانتزی دنیای ابرقهرمانی را با واقعیت علوم تجربی کنار هم قرار دهد و دنیایی جذاب برای کودکان خلق کند و آن‌ها را ازجهان خیالی ابرقهرمانی وارد عرصه قدرتمند دانش نماید.

این مجموعه به کودکان 5 سال به بالا می‌آموزد چگونه تحقیق کنند، چگونه پیش‌بینی کنند و در نهایت راه حل پیدا کنند. موفقیت کارتون دبستان قهرمانان باعث شده بسیاری از شبکه‌های کارتونی دنیا، از جمله شبکه پویا، این مجموعه را برای مخاطبان خردسال خود نمایش دهند.

شخصیت‌های انیمیشن دبستان قهرمانان Hero Elementary

لوسیتا: این کاراکتر یک دختر دو رگه‌ی آمریکایی- اسپانیایی است که قدرت پرواز را از مادربزرگش به ارث برده است. لوستا، خوش اخلاق، دلسوز و رهبر گروه اسپارک است.

شخصیت های انیمیشن Hero Elementary

آرنولد: او نیز مانند لوستا دورگه است. آرنولد آفریقایی آمریکایی است و اوتیسم دارد. او این توانایی را دارد که افکارش را برای دیگران تجسم ببخشد و درعین حال یک مخترع نابغه است. آرنولد تمام اختراعات خارق‌العاده‌اش را داخل کوله‌پشتی، که وسیله‌ی پروازش است، قرار می‌دهد.

سارا : شخصیت سارا، ژاپنی آمریکایی است و با فشار دادن انگشت چپش به هرجا که بخواهد می‌رود؛ البته سارا گاهی به جاهای اشتباهی می‌رود! او به نارگیل حساسیت دارد و همین آلرژی می‌تواند باعث از دست رفتن قدرت انتقال او شود.

بنجامین: بنی یا بنجامین شخصیتی یونانی آمریکایی است. او پسربچه‌ای خوش‌اخلاق با توانایی خلق حباب است. بنجامین عاشق حیوانات است و همیشه به کمک حیواناتی آسیب‌دیده می‌رود.

آقای انریکه اسپارکس: آقای اسپارک معلم بچه‌ها است. او دانش‌آموزان را در آموزش ابرقهرمانی راهنمایی می‌کند.

فربلر: این شخصیت یک همستر خانگی است که بسیار سریع می‌دود. افکار او درون ابرها آشکار می‌شود! او دائم روی سر و کول آقای اسپارک و بچه‌ها راه می‌رود.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با انیمیشن دبستان قهرمانان

انیمیشن Hero Elementary یکی از منابع بسیار خوب برای یادگیری زبان انگلیسی با لهجه و اکسنت امریکن است. با توجه به نوع مخاطب اصلی انیمیشن، یعنی کودکان 5سال به بالا، ساختارهای زبانی کاراکترهای این انیمیشن برای یادگیری بسیار مناسب است. ساختارهای زبانی ساده، جملات و واژگان کاربردی و تلفظ روان و صحیح از مزیت‌های دیگر این انیمیشن است.

پرورش کودک دوزبانه با با انیمیشن دبستان قهرمانان Hero Elementary

جذابیت دنیای ابرقهرمانی باعث می‌شود تا داستان برای کودکان جذاب باشد و آن‌ها به خوبی انیمیشن را تا انتها دنبال کنند. بیش از 40 اپیزود دو قسمتی انیمیشن دبستان قهرمانان در دسترس است که آن را به یک منبع آموزش زبان انگلیسی مطمئن و نسبتا طولانی بدل کرده است. علاوه بر مهارت‌های زبانی، این انیمیشن در ارتقای مهارت‌های اجتماعی کودکان نیز موثر است.

چرا تماشای انیمیشن‌های زبان اصلی برای تقویت زبان انگلیسی مهم است؟

تبدیل سرگرمی و فان FUN به آموزش، مهمترین نتیجه‌ی تماشای انیمیشن‌های زبان اصلی، مانند انیمیشن دبستان قهرمانان است. دیدن فیلم و انیمیشن یکی از بهترین شیوه‌های تقویت زبان انگلیسی و دو زبانه شدن در همه‌ی افراد است. حتی بزرگسالان مبتدی نیز می‌توانند با تماشای انیمیشن، مهارت‌های شنیداری خود را ارتقا ببخشند.

کودک با تماشای انیمیشن به صورت ناخودآگاه و بدون تلاش و خستگی مهارت‌های انگلیسی خود را بهبود می‌بخشد. دیدن انیمیشن به معنای آشنایی با ساختارهای زبان انگلیسی، تقویت مهارت‌های شنیداری و به نوعی قرار گرفتن کودک در محیط انگلیسی برای چند دقیقه است.

همچنین، حال خوب و یا مود روحی زبان‌آموز، همواره یک پارامتر اساسی در میزان یادگیری زبان انگلیسی است؛ در حین تماشای یک انیمیشن جذاب، کودک در بهترین و شاداب‌ترین حالت روحی خود قرار می‌گیرد و همین مسئله به یادگیری بهتر زبان انگلیسی کمک می‌کند.

چرا تماشای انیمیشن‌های زبان اصلی برای تقویت زبان انگلیسی مهم است؟

کارتون دبستان قهرمانان به دلیل ماهیت و داستان جذابی که دارد، می‌تواند کودک دلبند شما را برای چند دقیقه پای تلویزیون بنشاند و این بهترین فرصت برای آموزش یا آشنایی کودک با زبان انگلیسی است.

دانلود انیمیشن Hero Elementary

تا به اینجا با کارتون دبستان قهرمانان، داستان و شخصیت های آشنا شدیم و بررسی کردیم چرا این مجموعه و به طور کلی انیمیشن های انگلیسی می توانند یکی از منابع عالی برای آموزش زبان به کودکان باشند. شما عزیزان می توانید این مجموعه جذاب را از سایت پرورش کودک دوزبانه همه چیزدان دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

دانلود انیمیشن Hero Elementary

 

جمع بندی

همانطور که گفته شد تماشای کارتون می تواند راهی سرگرم کننده و جذاب برای کودکان باشد تا با زبان دیگری آشنا شوند و مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند. انیمیشن های انگلیسی در یادگیری کلمات و عبارات جدید در زبان دیگر بسیار کمک کننده و مفید هستند. در این میان انتخاب انیمیشن مناسب یکی از چالش های والدین در مسیر دوزبانگی با کارتون است. انیمیشن Hero Elementary که یک مجموعه آمریکایی است با محتوای علمی، آموزنده و جذاب خود یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان 5 سال به بالا می تواند باشد. از این لینک می توانید با سایر انیمیشن های انگلیسی و نکات آموزنده هر یک آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا