معرفی مجموعه بیبی انیشتین (Baby Einstein)

آشنایی با مجموعه بیبی انیشتین (Baby Einstein)

مجموعه بیبی انیشتین (Baby Einstein) با الهام گرفتن از این ایده که آینده متعلق به افراد کنجکاو است، به پدر و مادرها کمک می‌کند تا خلاقیت را در فرزندانشان پرورش دهند.
بیبی انیشتین برای کودکان 6 ماه تا 4 سال طراحی شده است و شامل ویدیوهای متنوع برای آموزش اعداد به انگلیسی، آشنایی کودکان با حروف الفبای انگلیسی، آموزش حیوانات به انگلیسی،آشنایی با اشکال هندسی، آشنایی با موسیقی و … است.

این مجموعه در قالب موسیقی، هنر، شعر، علم، طبیعت و زبان، آموزش‌های خود را انجام می‌دهد. همچنین در ویدیوهای آن از انواع اسباب بازی‌ها، عروسک‌ها و تصاویر از دنیای واقعی همراه با موسیقی‌های آرامش بخش استفاده شده که برای کودکان جذاب و دوست داشتنی است و باعث شده اکثر خردسالان با این برنامه ارتباط خوبی برقرار کنند.

فیلم‌های آموزشی بیبی انیشتین از گفتار و مکالمات کمی برخوردار هستند و اغلب آموزش‌ها به صورت تک کلمه‌ای یا جملات کوتاه است. این مجموعه برای آشنا کردن کودکان زیر 4 سال با زبان انگلیسی مناسب است و بیشتر بر یادگیری مفاهیم اولیه، کلمات و تلفظ صحیح آن‌ها تمرکز دارد.

همچنین از موسیقی‌های کلاسیک همچون آثار بتهوون، موتزارت و باخ و … در این برنامه استفاده شده است.

 

دانلود مجموعه آموزشی بیبی انیشتین

بخشی از مجموعه بیبی انیشتین شامل آموزش انواع حیوانات، اشکال هندسی و آشنایی با موسیقی را می‌توانید از وبسایت همه‌چیزدان دانلود و یا به صورت آنلاین رایگان تماشا کنید:

مجموعه Baby Einstein در اپلیکیشن همه‌چیزدان (آموزش انگلیسی کودکان) موجود است. اگر از کاربران اندروید هستید می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید و ۱۰۰ ها مجموعه آموزش انگلیسی مخصوص کودکان را دانلود و تماشا کنید:

مجموعه بیبی انیشتین (Baby Einstein) در اپلیکیشن همه چیزدان
مجموعه بیبی انیشتین در اپلیکیشن همه‌چیزدان

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا