درباره انیمیشن Where's Waldo والدو کجاست

درباره انیمیشن Where’s Waldo والدو کجاست

Where’s Waldo یا والدو کجاست، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی محبوب کودکان است که بر اساس مجموعه کتاب‌های مارتین هندفورد به همین نام ساخته شده است. این کارتون ماجراهای Waldo و Wenda را دنبال می‌کند که همراه با مربی خود، جادوگر ریش سفید، در سراسر جهان سفر می‌کنند، ماموریت‌ها را تکمیل می‌کنند و در مورد فرهنگ‌های مختلف یاد می‌گیرند. این سریال نه تنها سرگرم کننده است، بلکه آموزشی است. همراه ما باشید تا بیشتر با این انیمیشن جالب و آموزنده آشنا شویم.

داستان انیمیشن Where’s Waldo

والدو (Waldo) و وندا (Wenda) دو شخصیت اصلی این مجموعه، از اعضای یک موسسه بین‌المللی جادوگری هستند. آنها باید با سفر به مکان‌های مختلفی در جهان مانند پکن، چین، نیومکزیکو، ایالات متحده آمریکا، ترکیه و … سطح خود را به سطح جادوگری ارتقا دهند تا ماموریت‌هایی را که توسط مربی‌شان، جادوگر ریش سفید به آنها محول شده است، انجام دهند.

شخصیت‌های اصلی انیمشن والدو کجاست

اما رقیب آنها، یک ضد سرگردان به نام اودلولو (Odlulu) به همراه دستیارش، در صدد هستند تا از جادو برای ایجاد دردسر در هرجایی که می‌روند، استفاده کنند. در نتیجه، با وجود چنین رقیبی ماجراجویی‌های بین‌المللی والدو و وندا کمی پیچیده می‌شود، اما آنها با یکدیگر همکاری می‌کنند و بدین ترتیب با چالش‌های پیش رو روبرو می‌شوند.

شخصیت‌های اصلی انیمشن والدو کجاست

4 شخصیت اصلی انیمیشن Wher’s Waldo عبارتند از:

  • والدو (Waldo): یک پسر باهوش و مدبر که همیشه برای ماجراجویی جدید آماده است.
  • وندا (Wenda): بهترین دوست والدو که در حل مشکلات با استعداد است.
  • جادوگر ریش سفید (Wizard Whitebeard): مربی والدو و وندا، جادوگری عاقل و با تجربه.
  • اودلولو (Odlulu): رقیب والدو و وندا

مزایای تماشای Where’s Waldo

کارتون “والدو کجاست؟” به چند دلیل به عنوان یک انیمیشن کودکانه برتری دارد. این مجموعه غنی از اطلاعات در مورد کشورها، ایالت‌ها، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف است.

همچنین شخصیت‌های آن از مهارت‌های تفکر انتقادی برای حل مشکلات استفاده می‌کنند و بر ارزش عقل و تدبیر تأکید می‌کنند.

مزایای تماشا و دانلود Where’s Waldo

پیام های مثبت در مورد تنوع فرهنگی و نژادی، کار گروهی، دوستی و حل مسئله به طور یکپارچه در قسمت‌های این مجموعه یافت می‌شود و آن را به یک تجربه آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان تبدیل می‌کند.

دانلود کارتون والدو کجاست؟

با مزایاو ویژگی‌هایی که در مورد انیمشن Where’s Waldo گفتیم، حتما تا به اینجا برای تهیه این مجموعه برای فرزندتان ترغیب شده‌اید. تا کنون دو فصل از این مجموعه که هر کدام شامل 20 قسمت است، از این مجموعه منتشر شده است. شما می‌توانید فصل اول این مجموعه را از وبسایت همه‌چیزدان دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید:

دانلود انیمیشن Where’s Waldo

به زودی فصل دوم این مجموعه هیجان‌انگیز در وبسایت قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی

انیمیشن Where’s Waldo یکی از مجموعه‌های مفید با اطلاعات عمومی بالا برای کودکان است. این کارتون جزئیات زیادی را در مورد طیف وسیعی از کشورها و فرهنگ ها به اشتراک می‌گذارد که کودکان به راحتی می توانند آنها را درک کنند. در مسیر سفرهای والدو و دوستانش در سراسر جهان، برای حل چالش‌ها و مشکلات سر راه خود، ارزش کار گروهی و اهمیت پیدا کردن دوستان جدید در سراسر جهان را درک می‌کنند که می‌تواند حاوی درس‌های مهمی برای کودکان باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد سایر کارتون‌های مناسب پرورش کودک دوزبانه مقالات وبلاگ ما را دنبال کنید.

منبع: CommonScenseMedia

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا