انیمیشن کامیون زباله (Trash Truck)

آشنایی با انیمیشن کامیون زباله (Trash Truck)

کامیون زباله (به انگلیسی: Trash Truck)، یک مجموعه کارتون سه بعدی کامپیوتری آمریکایی است. این انیمیشن با همکاری شبکه نتفلیکس و کمپانی Glen Keane Productions برای کودکان پیش از دبستان تولید شده است. کارتون کامیون زباله، از 10 نوامبر 2020 در شبکه نتفلیکس به نمایش در آمده است و تاکنون 28 قسمت از این انیمیشن، در 2 فصل تولید و پخش شده است.

نویسنده و تولیدکننده‌ی انیمیشن کامیون زباله، مکس کین Max Keane است. مدت زمان هر اپیزود ازین انیمیشن بین 10 تا 17 دقیقه است و انیمیشن به زبان انگلیسی با لهجه امریکن ساخته شده است. آقای مکس کین این مجموعه را با الهام از علاقه وافر فرزند 2 ساله‌اش به کامیون‌های زباله ساخته است.

کامیون زباله، کارتونی جذاب و خنده‌دار است که دارای محتوا و پیام‌های مثبتی درباره دوستی، عشق و خانواده است. داستان ‌های سرگرم‌کننده و هوشمندانه، در کنار گرافیک و رنگ‌آمیزی بسیار جذاب، از شاخصه‌های انیمیشن کامیون زباله می‌باشد. با ما در وبلاگ همه چیزدان همراه باشید تا درباره‌ی این انیمیشن و تاثیر آن در آموزش زبان انگلیسی به کودکان بیشتر بدانیم.

داستان و محتوای انیمیشن کامیون زباله

انیمیشن کامیون زباله درباره ماجراهای هنک پسر بچه شش ساله و بهترین دوستش کامیون زباله است. همان طور که اشاره شد، محتوای این انیمیشن درباره‌ی دوستی و خانواده است. کشف دنیای اطراف و بالا بردن مهارت‌های اجتماعی، از اهداف این انیمیشن هستند.

به عنوان مثال، زمانی که کامیون زباله متوجه می‌شود که برای پرواز کردن ساخته نشده بسیار ناراحت می‌شود و این موضوعی است که دوستش هنک و سایر کاراکترها باید آن را حل کنند.

داستان انیمیشن کامیون زباله

در طول انیمیشن گروه با استفاده از تخیل، غیرممکنها را ممکن می‌کنند، ترس از تاریکی را کنار می‌گذارند یا به اهمیت فیزیک پی می‌برند.

هیچ کدام از دوستان هنک، انسان نیستند. در واقع، او با سه حیوان در تقابل است. یک موش، یک راکون و یک خرس، به همراه یک کامیون گروهی از دوستان نزدیک هنک را تشکیل می‌دهند.

شخصیت‌های اصلی انیمیشن کامیون زباله

  • هنک Hank: هنک، شخصیت اصلی داستان، پسر بچه‌ای 6 ساله با دندان‌هایی خرگوشی و صورت خال‌خال است. او همراه پدر و مادرش زندگی می‌کند. هنک به همراه بهترین دوستش، که یک کامیون زباله‌ی سخنگو است، ماجراهایی خلق می‌کند که این موضوع، محتوای اصلی و داستان انیمیشن را شکل می‌دهد.

شخصیت‌های اصلی انیمیشن Trash Truck

  • دانی Donny‌: دانی یکی از دوستان خوبِ هنک و یک راکون شوخ‌طبع و بامزه است.
  • والتر Walter: یکی دیگر از اعضای گروه و دوستان هنک یک خرس سیاه‌رنگ تنبل و خوب‌آلود، به نام والتر است.
  • مونا Miss Mona: مونا یک دوشیزه خانم، البته از نوع موش آن، با رفتارهایی مادرانه و از بهترین دوستان هنک است. دوشیزه مونا تنها خانم گروه محسوب می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با انیمیشن کامیون زباله

انیمیشن ماشین زباله یک کارتون سرگرم کننده و کودکانه با فضایی تخیلی است. این مجموعه کارتونی دارای گرافیک مناسب و خط داستانی جذاب است که از کارهای ساده‌ی روزانه مانند رفتن به دکتر یا یادگیری دوچرخه سواری تا کارهای خارق‌العاده مثل پرواز را شامل می‌شود.

کامیون زباله برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان بسیار جالب توجه است و به راحتی آن‌ها را با خود همراه می‌کند. زبان ساده و کاربردی و به دور از خشونت‌های کلامی، از دیگر فوائد مجموعه کامیون زباله در تقویت زبان انگلیسی است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با انیمیشن کامیون زباله

با دیدن انیمیشن Trash Truck مهارت‌های شنیداری کودک بسیار تقویت شده و فرزند شما به صورت غیرمستقیم با اصطلاحات و واژگان انگلیسی آشنا می‌شود.

مدت زمان هر اپیزود از مجموعه تِرَش تراک، بین 10 تا 17 دقیقه است و همین موضوع باعث می‌شود تا کودک از دیدن انیمشین خسته یا دلزده نشود. دیدن انیمیشن‌هایی که طولانی هستند، ممکن است کودک را خسته و دلسرد کنند که خوشبختانه در مورد کامیون زباله این موضوع صادق نیست.

بزرگسالان مبتدی نیز که به تازگی به آموزش زبان انگلیسی می‌پردازند، می‌توانند در کنار کودک از تماشای این انیمشین برای ارتقاء سطح زبان خود استفاده کنند.

دانلود انیمیشن Trash Truck

همانطور که تا اینجا هم اشاره شد، کارتون Trash Truck مجموعه ای آرام و متفکرانه بر موضوعات اجتماعی و عاطفی و همچنین حل مساله با خلاقیت تاکید دارد. این انیمیشن را می توانید از وبسایت همه چیزدان دانلود و یا آنلاین تماشا کنید:

دانلود انیمیشن کامیون زباله

سخن پایانی

دو زبانه شدن کودک با دیدن انیمیشن‌های جذاب و گیرایی مانند کامیون زباله، به صورت طبیعی و بدون خستگی و تلاش زیاد رخ می‌دهد. حال خوش کودک در زمان دیدن انیمیشن به یادیری بهتر او کمک می‌کند و می‌تواند او را به روند یادگیری علاقمند سازد.

انیمیشن ماشین زباله، کارتونی جذاب برای گروه سنی پیش از دبستان است و به خوبی می‌تواند کودک دلبند شما را به تماشا مشتاق نماید. برای مشاهده و دانلود انیمیشن Trash Truck  به این صفحه در وب سایت همه چیز دان مراجعه فرمایید.

از همراهی شما با این مقاله سپاسگزاریم.

منبع:

commonsensemedia

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا