آشنایی با طبیعت و حیوانات با انیمیشن Nature Cat (گربه طبیعت)

آشنایی با طبیعت و حیوانات با انیمیشن Nature Cat (گربه طبیعت)

Nature Cat یا گربه طبیعت یک سریال انیمیشنی آمریکایی است که برای الهام بخشیدن به کودکان برای کاوش در محیط بیرون از خانه، تجربه‌ی طبیعت و بازی با دوستان طراحی شده است. این مجموعه ماجراهای فِرِد، گربه‌ای خانگی را دنبال می کند که به گربه طبیعت تبدیل می‌شود، کاشفی که در مورد جهان طبیعی تحقیق می‌کند. برای آشنایی بیشتر با کارتون Nature Cat تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی انیمیشن Nature Cat

گربه طبیعت یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی آموزشی کودکانه است که در 25 نوامبر 2015 از شبکه PBS Kids پخش شد. این سریال ماجراهای چهار شخصیت اصلی را دنبال می‌کند:

  • فِرِد (Fred): یک گربه خانگی معمولی که وقتی خانواده صاحبش از خانه بیرون می‌روند، به گربه طبیعت تبدیل می شود.
  • هال (Hal): بهترین دوست فِرِد، سگی که همیشه برای ماجراجویی آماده است.
  • دیزی (Daisy): موشی که در زمینه گیاهان و جانوران متخصص است.
  • اسکوییکس (Squeaks): سنجابی که همیشه به دنبال وسایل و اختراعات جدید است.

شخصیت های کارتون گربه طبیعت

این مجموعه برنده جایزه Daytime Emmy Award برای بهترین نویسندگی انیمیشن شده است. این سریال اولین بار در نوامبر 2015 نزدیک به 3.7 میلیون بیننده داشت و تا ماه مارس به 69 میلیون پخش ویدئو در پلتفرم‌های آنلاین دست یافت. از اکتبر 2016، گربه طبیعت برای فصل دوم و سوم تمدید شد. فصل دوم در 1 ژانویه 2018 و سپس فصل سوم در 18 آوریل 2019 پخش شد. در سال 2021، سریال برای فصل چهارم و پنجم تمدید شد. فصل چهارم در 9 می 2022 و فصل پنجم در 17 آوریل 2023 برای اولین بار پخش شد.

داستان انیمیشن گربه طبیعت

داستان انیمیشن Nature Cat در مناطق حومهای شیکاگو، ایلینویز، درباره گربه زرد رنگی به نام Fred فرد، که عاشق کاوش در محیط ببیرون از خانه است می گذرد. هنگامی که صاحبان انسانی او از ساعت 6 صبح تا 9 شب از خانه بیرون می‌روند، او به گربه طبیعت تبدیل می شود.

داستان انیمیشن گربه طبیعت Nature Cat

اما، فرد یک مشکل دارد: او هیچ غریزه ای برای طبیعت ندارد. مانند بسیاری از بچه‌های امروزی، گربه طبیعت مشتاق فعالیت‌های بیرون از خانه است، اما گاهی از آنها می‌ترسد. گربه طبیعت با کمک دوستان خود وارد ماجراجویی‌هایی می‌شود که شامل ماموریت‌های هیجان‌انگیز مرتبط با کشف طبیعت است. این سریال قصد دارد تا از طریق تجربیات یادگیری شخصیت های این مجموعه، کودکان را تشویق کند تا به طور مشابه با طبیعت درگیر شوند و درک خود از محیط طبیعی بالا ببرند.

نکات آموزنده کارتون گربه طبیعت

گربه طبیعت بیشتر بر لذت بردن از طبیعت تمرکز می‌کند تا درس‌های دقیقی در مورد محیط زیست. در این مجموعه مفاهیم علمی بشکل کلی معرفی می‌شوند، مانند گرانش کمتر روی ماه یا ردپایی که حیوانات از خود به جا می‌گذرند. در واقع این مجموعه بیشتر یادآوری‌ای در مورد ماجراهای هیجان انگیزی است که کودکان می‌توانند در فضای باز داشته باشند تا اینکه درسی بصورت مستقیم به آنها آموزش دهد. از این رو، انیمیشن Nature Cat این مجموعه عالی برای الهام بخشیدن به کودکان در جهت کشف و تفریح در طبیعت است!

گربه طبیعت دارای ویژگی هایی است که آن را به مجموعه‌ای مثال زدنی برای کودکان تبدیل می‌کند. شخصیت پرجنب‌وجوش، گربه طبیعت، از سادگی گشت و گذار در فضای بیرون از خانه و در جمع دوستان بودن، لذت می‌برد. انیمیشن Nature Cat کودکان را تشویق می‌کند تا اکتشاف کنند، از تخیل خود استفاده کنند و در مورد دنیای اطراف خود بیاموزند.

نکات آموزنده کارتون Nature Cat گربه طبیعت

حتی زمانی که با حوادث ناگوار روبرو می‌شوند – که یک اتفاق رایج برای گربه طبیعت بی تجربه این داستان است – شخصیت‌های این مجموعه مهارت‌های حل مسئله و انعطاف پذیری را نشان می‌دهند. “گربه طبیعت” با ترکیبی از شوخ طبعی، داستان گویی جذاب و پیام های مثبت، تجربه ای لذت بخش و آموزشی را برای بینندگان جوان ارائه می‌دهد و همچنین حس کنجکاوی و کار گروهی را به کودکان القا می‌کند.

دانلود انیمیشن Nature Cat

حال که با داستان انیمیشن Nature Cat و نکات آموزنده و جالبی که می‌تواند برای کودکان داشته باشد آشنا شده‌اید، اگر فرزند بالای 5 ساله‌ای دارید، حتما ترغیب شده‌اید تا آن را دانلود کنید. همنطور که گفته شد 5 فصل از این مجموعه تا کنون منتشر شده است. در حال حاضر می‌توانید فصل یک کارتون گربه طبیعت به انگلیسی را از وبسایت پرورش کودک دوزبانه همه چیزدان دانلود کنید.

دانلود انیمیشن Nature Cat

در آینده سایر فصل‌های این مجموعه نیز اضافه خواهند شد.

جمع بندی

در زندگی امروزی که اکثر وقت آزاد کودکان در خانه و محیط‌های بسته می‌گذرد، تشویق آنها به حضور در محیط‌های طبیعی و بیرون از خانه، می‌توند به رشد و بهبود مهارت‌هایشان کمک کند. اگر به دنبال نمایشی هستید که بچه‌هایتان را تشویق به بیرون رفتن و کشف دنیای طبیعی کند، گربه طبیعت (Nature Cat) بهترین انتخاب است. انیمیشن Nature Cat همچنین در پرورش کنجکاوی، کار گروهی در کودکان نیز موثر است. بنابراین اگر فرزندتان عاشق ماجراجویی، طبیعت و آموزش‌های علمی است از این مجموعه غافل نشوید.

منابع:
Wikipedia
CommonscenseMedia

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا