آشنایی با مجموعه آموزش انگلیشی میس راچل و 5 مزیت تماشای آن

آنچه باید درباره مجموعه میس راچل (Ms Rachel) بدانید

در میان انبوهی از ویدیوهای متنوع موجود در یوتیوب در حوزه آموزش به خردسالان و کودکان، برخی تولیدکنندگان محتوا هستند که موفق شده‌اند از دیگر افراد متمایز شوند و با سبک منحصر به فرد و جذاب، مخاطبان را مجذوب خود کنند. یکی از این خالقان، میس راچل (Ms Rachel) است که طرفداران بسیاری از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. در این مطلب از وبلاگ همه‌چیزدان می‌خواهیم با خانم ریچل و خصوصیات برنامه آموزش انگلیسی Ms Rachel بیشتر آشنا شویم.

معرفی مجموعه آموزشی میس راچل

مجموعه Ms. Rachel یک مجموعه آموزش انگلیسی به کودکان است که در آن خانم راچل به آموزش موضوعات پایه مانند: آموزش رنگ‌ها، شمارش، حیوانات و … می‌پردازد. خانم راشل در این مجموعه از تکنیک‌های توصیه شده توسط گفتاردرمانگران و متخصصان کودک استفاده می‌کند تا به خردسالان و کودکان کمک کند تا موضوعات پایه و سایر مهارت‌های مورد نیاز در این سن را بیاموزند. در واقع می‌توانید به خانم راشل برای ارائه محتوای آموزشی تعاملی و با کیفیت بالا اعتماد کنید!

معرفی مجموعه آموزشی میس راچل

کارتون خانم راشل همچنین باعث می‌شود کودکان از طریق آهنگ‌های سرگرم‌کننده و ویدیوهای جذاب کودکانه جنب و جوش و تحرک داشته باشند! ویدیوهای او برای خردسالان بر اساس تحقیقات گسترده و استانداردهای یادگیری ساخته شده است که به پیشرفت کودکان تا پیش دبستانی کمک می‌کند. خانم راشل عاشق آموزش حروف، اعداد، رنگ ها، صداهای حیوانات و موارد دیگر است. او تلفظ ها را به شکلی واضح انجام می‌دهد و از زبان اشاره نیز در برخی ویدیوهای خود استفاده می‌کند.

چرا خانم راچل شروع به ساخت ویدیوهای آموزش زبان انگلیسی کرد؟

خانم راشل دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش موسیقی از دانشگاه نیویورک است و دومین کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش کودکان به پایان رسانده است. او از سال 2019 شروع به تولید ویدیوهای آموزش انگلیسی به خردسالان و کودکان کرده است؛ اما علت آن چیست؟ خانم ریچل فرزندی به نام توماس دارد که در کودکی دچار تاخیر زبانی بوده و تا 2 سالگی هیچ کلمه‌ای نمی‌گفته است.

میس راچل و همسرش در حال تولید ویدیوهای آموزش انگلیسی کودکان

او مدت‌ها به دنبال منابع آموزشی مناسب برای ترغیب کودک خود به صحبت کردن و رفع مشکل تاخیر زبانی او بوده است؛ اما محتوای جذاب و موثری پیدا نمی‌کند. بنابراین خودش دست به کار می‌شود و به کمک همسرش شروع به ضبط و تولید ویدیوهای آموزش انگلیسی برای خردسالان می‌کند.

ویدیوهای خانم راچل به سرعت در بین خانواده‌ها و خردسالان محبوب شد. او اکنون بیش از 6 میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود دارد. ویدیوهای او به خاطر سرگرم کننده، آموزشی و تعاملی بودن شهرت دارند و اغلب کودکان با تماشای این ویدیوها شروع به صحبت کردن می‌کنند. نکته جالب درباره محتوای آموزشی خانم راچل این است که او در ویدیوهای خود کودکان دارای معلولیت و پیشینه‌های مختلف را در ویدیوهای خود نشان می‌دهد و به این شکل همه کودکان را تشویق به مشارکت و یادگیری می‌کند.

مزیت‌ها و ویژگی‌های مجموعه Ms Rachel

در ادامه برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد برنامه کودک میس راچل را با هم مرور می‌کنیم:

توسعه زبان انگلیسی کودکان: ویدیوهای خانم راشل مملو از تکرار است که برای رشد زبان ضروری است. او همچنین از زبان ساده و حرکاتی استفاده می‌کند که درک آنها برای کودکان خردسال آسان است.

آموزش مهارت‌های شناختی و پایه: ویدئوهای خانم راشل به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های‌ شناختی مهمی مانند شمارش، مرتب سازی و تطبیق را بیاموزند. او همچنین کودکان را با مفاهیم پایه مانند رنگ‌ها، شکل‌ها و حیوانات به انگلیسی آشنا می‌کند.

آموزش مهارت‌های عاطفی-اجتماعی: ویدیوهای خانم راشل به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی-عاطفی مانند نوبت‌دهی، اشتراک‌گذاری و همکاری را توسعه دهند. او همچنین در مورد احساساتی مانند شادی، غم و عصبانیت به آنها آموزش می‌دهد.

محتوای تعاملی و جذاب: ویدیوهای مجموعه میس راچل تعاملی هستند و او با پرسیدن سوال در میان محتوای آموزشی کودک را با خود همراه می‌سازد؛ همچنین استفاده از موزیک، رقص و بازی در قسمت‌ها نیز جذابیت آموزش‌ها را برای کودکان افزایش می‌دهد.

تلفظ‌های واضح: یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد این مجموعه این است که خانم ریچل به شکل واضح و شمرده کلمات و جملات را ادا می‌کند که باعث می‌شود کودکان درک بهتری از زبان انگلیسی پیدا کنند.

دانلود مجموعه میس راچل

همانطور که تا به اینجا گفته شد، مجموعه آموزش انگلیسی میس راچل یک مجموعه تعاملی برای آموزش موضوعات پایه به خردسالان و کودکان است. این مجموعه که از مجموعه‌های آموزش انگلیسی پرطرفدار شبکه جم کیدز نیز هست، یکی از مجموعه‌های مناسب برای پرورش کودک دوزبانه در سنین پایین مخصوصا 1 تا 4 سال است.

دانلود برنامه کودک میس راچل

لازم به ذکر است که این برنامه کودک دارای لهجه امریکن است و آنقدر در کل دنیا طرفدار پیدا کرده که بسیاری از کودکان در انگلستان، به جای تلفظ بریتیش برخی کلمات را با لهجه امریکن تلفظ می‌کنند که باعث جلب توجه والدین و رسانه‌های این کشور شده است. ویدیوهای متنوع از این مجموعه را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود میس راچل

سخن آخر

بر اساس بازخوردهایی که از کاربران خود گرفته‌ایم مجموعه میس ریچل بین کودکان 1 تا 4 سال بسیار محبوب است و به یکی از برنامه‌های مورد علاقه این رده سنی بدل شده که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند و با خانم راچل کلمات و جملات را تکرار می‌کنند. با توجه به توصیفاتی که از این مجموعه ارائه شده، توصیه می‌کنیم اگر در ابتدای مسیر پرورش کودک دوزبانه برای کودک نوپای خود به دنبال یک برنامه سرگرم‌کننده و آموزشی هستید، از این مجموعه غافل نشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا