دوزبانه شدن کودکان با انیمیشن پوکویو

دانلود رایگان کارتون پوکویو (Pocoyo)

پوکویو یک مجموعه انیمیشنی با لهجه بریتانیایی مناسب کودکان دو سال به بالا است. این کارتون درباره ماجراجویی‌های پسرکی 4 ساله به نام پوکیو به همراه دوستانش پاتو (اردک)، الی (فیل) و لولا (سگ) است.
وقایع این انیمیشن در یک فضای سه بعدی با پس زمینه ساده سفید رخ می دهد که همین سادگی باعث انتقال بهتر موضوع هر قسمت می شود. در هر اپیزود از این مجموعه، پوکویو و دوستانش ماجراجویی‌ای مطابق با سن و سال و درک کودکان در این سن تجربه می‌کنند و با هم‌فکری و کمک گرفتن از یکدیگر، مشکلات را حل می‌کنند.

راوی داستان در این مجموعه، هم با شخصیت‌های این انیمیشن صحبت می‌کند و هم بینندگان را خطاب قرار می‌دهد. پوکویو رابطه خوبی با راوی دارد و هرگاه چیز جدیدی کشف می‌کند با راوی صحبت می‌کند و از او راهنمایی می‌گیرد.

آیا انیمیشن پوکویو برای دوزبانه شدن کودکان مناسب است؟

پوکویو یکی از بهترین مجموعه‌های مکالمه‌دار برای دوزبانه شدن فرزند شماست. در ادامه به مزیت‌های این مجموعه آموزشی می‌پردازیم:

  1. در انیمیشن پوکویو، شخصیت‌های داستان با سرعت بالا صحبت نمی‌کنند و مکالمات انگلیسی واضح تلفظ می‌شوند که باعث درک راحت‌تر مخاطب از موضوعات و تقویت مهارت مکالمه می‌شود.
  2. قسمت‌های مجموعه Pocoyo کوتاه هستند (حدود 7 دقیقه) که باعث می‌شود کودک به اندازه کافی روی کارتون تمرکز داشته باشد و کسل نشود.
  3. در مجموعه پوکویو از پس زمینه سفید ساده استفاده شده که باعث توجه بیشتر کودک به موضوع اصلی داستان شده و از حواس پرتی او به جزییات غیرمهم جلوگیری می‌شود.
  4. علاوه بر ایده‌آل بودن پوکویو برای زبان آموزی، این انیمیشن حاوی نکات آموزنده اخلاقی و اجتماعی مانند دوست پیدا کردن، به  اشتراک گذاشتن وسایل با دیگران، چگونگی غلبه بر ترس‌ها، احترام گذاشتن و … است.

دانلود انیمیشن انگلیسی پوکویو

بیش از ۸۰ قسمت از مجموعه انیمیشنی جذاب و آموزنده پوکویو را از وبسایت همه‌چیزدان دانلود و یا به صورت آنلاین و رایگان تماشا کنید:


همچنین این مجموعه بر روی اپلیکیشن اندرویدی همه‌چیزدان (آموزش انگلیسی کودکان) برای دانلود و تماشا موجود است:

دانلود انیمیشن انگلیسی پوکویو در اپلیکیشن همه چیزدان
کارتون پوکویو در اپلیکیشن همه‌چیزدان

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا